Velkommen

Hørsholm Sportsklinik er en helhedsorienteret sportsklinik, som sætter dine individuelle problematikker og behov i centrum.

Gennem forskellige behandlingsformer, med udgangspunkt i kropsterapi, tager vi hånd om dig og dine problematikker og skader, uanset om du er eliteidrætsudøver, seriøs motionist eller blot har brug for at få løsnet en spændt krop.

Vi vil, i samarbejde med dig, finde frem til årsagen til dit problem og finde frem til den bedste behandling for netop dig.

Vi uddanner dig i at forstå din egen krop, både den fysiske del, men også sammenhængen med psyken og vi giver dig redskaber og værktøjer til, at gøre din krop og psyke stærkere.

Profil

Hørsholm Sportsklinik blev stiftet i 2017. Klinikken blev startet da vi syntes, at der manglede et sted, hvor tilgangen til klienten var mere helhedsorienteret og der var plads til at samle forskellige behandlingsformer, både de videnskabeligt funderede og de mere alternative behandlingsformer, alle med konstant fokus på klienten i centrum. Vi mente, at der i det eksisterende system ofte var for videnskabeligt fokuserede og der i nogle tilfælde var langt til løsningen, af et sommetider simpelt problem. Vi mente, at der oftest var fokus på symptomer, istedet for at finde den reelle årsag til klientens problmemstilling.

Derfor vil vi, med udgangspunkt i kropsterapi og en række andre behandlingsformer give vores klient muligheden for, at lære noget om sig selv, både fysisk og psykisk. Det er vores tilgang, at uanset om man er elitesportsudøver, seriøst motionist eller blot ramt af dagligdagsproblematikker, så hænger krop og psyke sammen. I vores tilgang til det, at drive en sportsklinik, betyder det, at vi arbejder på hele kroppen og ikke kun der, hvor de umiddelbare symptomer er.

Vision

Hørsholm Sportskliniks vision er at blive en anerkendt og foretrukken klinik for behandling og træning af sportsfolk på alle niveauer, samt alle andre som har et problem vi kan hjælpe med at få løst.